Samarbete

Vår verksamhet skapar skapa möjligheter och förverkligar många unga människors drömmar. Vi jobbar med kreativitet som framtidens vapen. Vi tror att endast genom att rusta våra samhällen med kreativitet så kan vi behålla den välfärdsstandard som vi har idag och rent generellt stå starka som nation. Vi måste helt enkelt möta framtidens problem med kreativitet. Vill du att ditt företag och varumärke ska associeras med kreativitet, kultur, ungt tänkande och samhällsförändring?

Under våra fyra senaste verksamhetsår har vi besökts av tiotusentals människor, våra mätningar visar att 71% av dessa är ungdomar mellan 13-25 år. Hos oss kan du snabbt och effektivt nå ut till din kundgrupp samtidigt som du associeras med ett varumärke som anses vara positivt och engagerande. Vill du prata siffror, olika former av samarbete eller hur vi tillsammans kan förändra vårt avlånga land och göra det mer kreativt?
Hör av dig till Rodolfo Alvarez på rodolfo.alvarez@molto.se

Här skapas minnen

Ibland titulerar vi oss själva som en minnesfabrik. Vi skapar upplevelser som leder till fina och eviga minnen: första konserten, första kyssen eller kompisgänget som hade en fantastisk utekväll. Tillsammans med våra samarbetspartners skapar vi positiva upplevelser som blir kvar för evigt. För våra kunder är det ett mervärde som uppskattas och som gör att de återkommer. Här kan du och ditt företag synas och vara med i upplevelsen och i deras minnesbank.

Vår målgrupp är medveten

Många säger att unga människor inte bryr sig, vi säger att de helt enkelt är medvetna och handplockar de organisationer och företag som de vill engagera sig i. Den är alltså den medvetna unga generationen (18-25 år) som vi jobbar med och vi kan lugnt säga att vi är bäst på det. Hos oss når du in direkt i hjärtat hos målgruppen unga 13-25 år. Vi jobbar aktivt med att hitta kreativa och interaktiva lösningar för att skapa en långsiktig relation med vår målgrupp och vi jobbar hela tiden för att skapa ett ömsesidigt engagemang för en bättre värld.

Engagemang, kreativitet och kultur är kärnan

På pendeltåget kan du se rocktjejen med Metallica-tischan eller indiekillen med vita hörlurar som stampar i takt med musiken. Du kanske går förbi en stor fotbollsarena och ser att folk har tältat i flera dagar för att se Coldplay. Allt detta är ett bevis på att kultur engagerar och är identitetsskapande. Vi hyser stor respekt för det och är därför väl medvetna om att det vi gör och säger påverkar våra besökare. Därför vill vi samarbeta med företag och organisationer som står för samma värderingar som oss; engagemang, kreativitet och kultur. Vi värnar om de grundläggande demokratiska värderingarna som vårt land står för och vi strävar efter att alltid ha en öppenhet inom vår organisation kring de beslut som tas i styrelsen och föreningen. Våra projekt ska alltid stimulera till ökad kreativitet hos unga människor och ökad kulturell tillgänglighet i staden. För vi är helt säkra att om vi gör allt det här och vi får med oss många jämnåriga då kommer vi att kunna lösa framtidens problem, Kreativitet är framtidens vapen.

Nuvarande och tidigare samarbeten

Telge AB Volkswagen Sverige TeliaSonera Berättarministeiret ICA Quality Park Hotel Spotify Södertälje kommun ABF Tickster TSproduktion Skandiabanken

Kreativitet är framtidens vapen

↓ Upptäck mer av Molto ↓